Kun olen ottanut
Säännollisesti
minulle määrätyt
lääkkeeni
Olen sitä itsekin
ihmetellyt
Kuinka hyvin olen
toiminut
Toimeentullut
vaivojeni kanssa
Elämäni on
Suuresti helpottunut

Auttaisivatkos nuo
viisi aamuista
pilleriä tuohonkin
Shcindlerin hissin
vaivaiseen
maanantai versioon
Kutsunappia
painaessani
välähtää valo
Muutahan ei sitten
Schindlerin
maanantai kappaleessa
tapahdukaan

Luulis sen olevan
toimimattomien
vehkeiden
vuokranantajalle
suuri häpeä
Ajatettelin tässä
että jos nitroa
kielen alle....
Näpyttelen jostakin
kaivamani puhelin
numeron.....
Kerron heille
Firmanne on vanhastaan
tuttu mulle

Tehän ette mitään
muuta kuin
Asumiskustannuksia
nosta
Asumismukavuuttani
laske
Toki hiukan ovat
parantaneet
asumis tasoani
Asuntoni nurkista
en vielä ole saanut
raaputettua grogiini
jäitä.....
Sellainen palvelu
mulle oli edellisessä
VVO:n kämpässä
järjestetty

Tässä sitä taas
vaari keräilee
aseiden arsenaalia
Miten se saadaan
tuo meidän talon
hissi korjatuksi
Auttaisivatkohan nuo
ottamani rauhoittavat
Toimisikos taas tuo
 millähän aikavälillä
jotenkin