Kahden kuuman päivän
välistä kuuma yö
Koko illan olin
Osan alkavaa yöunta
Lopen väsynyt olin
Niin naatti etten sitä
ymmärtänyt että
Niin väsynyt olin
En edes jaksanut
ajatella sitä
Millä välineillä
koska ja missä
Varjojen hävityä miten
Kuinka jälkemme
peittelisimme
Miten sotkisin
Suoritus paikalle
jääneet yhden kavion

ja  muutaman sorkan
hiekkaan painamat
jäljet
Ajatelkaa miten hienoa
Kuin baletti tanssia
Minä siinä etujalkani
hänen hartiioillaan
Olin niin väsynyt
En jaksanut edes
ajatella sitä
Millä välineellä
Koska ja missä
Varjojen hävittyä
Miten peittelisimme
jälkemme
suorituspaikalla
Tärkeintä oli saada
Huomiota herättämättä
hoidettua hommamme

Ajatelkaa miten henoa
Kuin baletti tanssia
Muutamat sorkkieni
maahan painamat jäljet
Ajatelkaa miten hienoa
Etummaiset jalkani
hänen hartioillaan
En edes jaksanut
ajatella sitä
Millä välineellä
Koska missä milloin ja
miten saisimme
Koska ja missä
kiistäisimme tekomme
Miten peittelisimme
jälkemme
suorituspaikalla
Tärkeintä oli saada
Hoidettava huomiota
herättämättä
mokomat tarpeemme