Kohteli minua kuin
Kärsi kärsi mutt
älä valita
Kirkkaamman
kruunun saat.....
Tottakait minä
puutteeseeni
tosissani anelin,,,
Nosteli helmojaan
Ilkeästi nauraen
Hyi tuommoist poikaa
Tuolla menee niin
Kutistuu mies
pienen pieneksi

Kohteli minua kuin
sikaa....
Ohimennessä aina
avas puserostaan
pari ylempää nappia
Luoja varjelkoon
miten ne siellä
himottavat pullotti
Kärsin kärsin kärsin
Vaan enpähän valittanut

Nyt näin vuotten
takaa ja jälkiläteen
Tiedä häntä
Mitä olisin häneltä
saanut....
Tuo joka hänet
minun jälkeeni......
Gonorrean Syfiliksen ja
Pehmeän sankkerin
Visva syyliä ja
papillooma viruksen

Katselivat minua
kyläläiset epäillen
Hän vain teki sen
Minulle kostaakseen
Kävi läpi koko
Panamalaisen tankkerin
Nuo pari ensimmäistä
Minullakin
piilevinä ehkä
Mutt nuo kaikki muut
Kostoretkensä
satunnaisia otantoja
Mutt se tässä koville
ottaa että-,,,,,
Pikkujoulujuhlien
pukinkontista
Loppuvuodeksi
sukupuolitautien
poliklinikan hoitosopimus
Kärsi kärsi kärsi
Kirkkaamman
saat kruunun ja
punaísen omenan
avoimeen suuhus