Sitä en kiellä etteikö
Kyllähän se
vähän kuin kirpas
Mutt näistä minä en
Näistä minä
niin moneen kertaan
Aikanaan jo niistä
Pankkiirien
puolilaittomista
Avasin kirjeen
Olikos vouti
oikeuksiinsa seonnut
Millä helvetin oikeudella
Orvon tahdosta
hänen piti niihinkin
jotka minä vaari
hätäpäissäni
Pahanpäivän varalta
kätkenyt olen
Frotee sukan varsiin...
Ensin minua niistä
verotti emäntä
Ette uskokaan miten
innolla hän aikansa
Ja olihan hällä sitä
Ajattelin jo sitä
Että mikä ihmeen vimma
Fiskarssin saksilla
saattaa tehdä reiän niihin
Ennenkuin ryhtyy niitä
Tämän jälkeen en
enään mitään mihinkään
Vaari ei suosi enään
keräilytaloutta
Kulutan kaiken
Alkoholiin tupakkaan
kalleimmissa
kuppiloissa juon.....
On siinä sitten suvullani
pohtimista
Millaisen voi saada
varaton mies
Mikäs näistä lupasikaan
Viisi prosenttia
säästötilille
Kaikesta verottomasti
nautitusta
En kiellä etteikö Orpo
Kiinnostunut olis myös
Verottajan tavoittamattomiin
sukanvarsiin sijoitetuista