Ensimmäisestä
toiseen päivään
Luoja varjelkoon
voiko näin levoton
olla sen laisen
koko yön mittainen
pitkä uni
Ensimmäisestä
toiseen päivään
pitkän unen
nukuttuani....
Täysi voimaisena
Minä ja hän.....
Väsyneempi olin
herätessäni kuin
nukkumaan mennessä
Illan ja aamun välissä
oli levoton pitkääkin
pidempi hikinen kostea
levotontakin
levottomampi
Pitkä sekava yö
Tehtävä oli vielä
sekin työ sinun
tahdostasi
Ja eihän se ollut
kolmaskaan kierros
yhtään sen helpompi
Kahdesti olin jo
Sinä vaadit vielä
kolmatta....
Sinusta sitä leski
tulee tällä menolla

Muistuta minua
että minä
henkivakuutukseni
Sinun hyväksesi
Seuraavalla

kaupunki käynilläni
Mitä jos minä vielä
tällä viikolla
Tuokin pullo jonka
etiketissä lukee
Tarpeen niin
vaatiessa sioille
muutama lusikallinen
Minä tästä asiallisesti
haluaisin lähteä
käymään
Vasta avatussa
naapuri kaupungin
upouudessa Alkossa