Kaikesta jo olen
saanut sen
Hyvien haltijoiden
kehtoni vieressä
minulle lupaaman
Kaikesta en toki
ole voinut jalostaa
hyvää harrastusta
Kieltämättä olen
joitakin asioita
saanut vähemmälle
huomiolle jättää
Mutt mulla on aina
mielessäni
Ollessani
päällimmäisenä
Että tahdikkaasti

Jos olen jotakuta
luotani torjunut
Vain hätä tapauksissa
mainettani tahrinutta
Jo riittää...
Kiittelemättä
loukannut verisesti
Sillä tavoin olen
voinut
tavoitteilleni
kielteiset hävittää
Yhteys tiedot
kalenterista

Sen laisille tiedoille
ei vaarille ole
sen enempää käyttöä
Tuossa jokunen aika
sitten katselin
näkemääni uskomatta
puhelimeni näyttöä
On sillä mokomalla
uskomattomasti
röyhkeyttä ja pokkaa
Kehui mokoma
saamisistaan
Minä vieläkin
sitä asiaa nolona....
Vaikka olin sanonut
jo riittää,,,,,
Vietteli nälkäisen
lautasellisella
hernesoppaa