Vahvuuteni ja
heikkuoteni
olivat siinä
Että aina kun
halusin joltakin
jotakin....
Minä en sitä
kerjännyt vaan
puhuin
uskottavasti....
Siinä ne olivat
Vahvuuteni ja
heikkouteni...

Vahvuuteni ja
heikkouteni
olivat siinä
Kenellekään en
liikoja lupaillut
Kukaan ei
voinut sanoa
Ettenkö olisi
lupauksiani pitänyt
Unohdin joskus
joltakin jotakin
Mutta valheesta
pitämättömästä
puheesta kukaan
ei minua kiinni
saanut,,,,,,

Minulle se kelpas
arkinen toimi
tavallinen työ...
Minun ei tarvinnut
ruudin keksijää
esittää.....
Kun joku väitti
keksineensä jotain
parempaa
Kun joku väitti
saaneensa jotain
jostakin minua
halvemmalla
Sitähän se vaan oli
gurun haastamista
Monesti se vasta
kun selvis ettei
ollut kyse......
Ollenkaan
samasta asiasta
Sellaisia ovat sekä
vahvuuteni  että
heikkoudet....
Haastavia molemmat