Mitä tuli
sen jälkeen
kun olin
ensimmäisen
Toinen
Kolmas
Neljäs ja
pahoin vointi
Sitten vielä
vähän piristyttyäni
Otin tuplat
lähtiäisiksi

Mitä tuli esiin
sen jälkeen
Ensimmäisen
ensimmäinen
ja toinen
Toiselta temppu
samanmoinen
Kolmas ei ollut
kalaihmisiä
Neljäs ei
kalaan ehtinyt
nuotiolla
istumiselta

 
Viides sitten vaan
ihan varoittamatta
Olen ongella käynyt
Neljäskin tässä
jokin aika sitten
On meilläkin tässä
Onnellisesti
käymässä

No päässyt olen
tästä...
Tasatilanteesta
perheenperustamis
pelissä...
Niukaan tappioon
nuo kahdeksan
kuusi numerot
vähän viittaa
Mutt olkoot
Minä olen ollut niin
helvetin tehokas
Yksi vaimo
yksi ainoa liitto
Te sentään eukkoinenne
Teette sitä
viiteen mieheen

Sanoittekos menevänne
verkkoja nostamaan
Sammuttelen tästä
tämän nuotion
Kotiin lähden
käsiäni lämmittelemään