Mikähän minussa
oli vikana
Kun leikki mielisenä
toimeen
toimeen ryhdyin
Mkähän oli minussa
vikana,,,,
Kun aamuöistä
aittaansa saatoin
Kerran kun leikki
mielisenä selvisin
siitä
Mikähän minussa
on vikana

Kun eivät ymmärrä
Minä kun olen mieltä
Tämä on liian hyvää
ollakseen totta,,,,,
Mikähän minussa
on oli vikana
Selitystä kun hain
Luonnosta ma sen
symbioosin
samankaltaisen
Minä olin villi vaeltava
Vain kärpäseksi
oli mulla kohtuuttoman
suuri valloittajan
tarve vietti,,,,
Oli sinulla kutsuvasti
tuoksahtava

Sä leikkiin kutsuit
Tottakait minä
Oli se niin jännittävää
Tahmaisiin
ulokkeisiis juutuin heti
Alkuun se lämmitti
niin mukavasti
Sitten sen niin
hyvältä että saattaa

lähteä henki...
Olin vain halujesi renki
Päivän päästä minusta
juurillasi vain
ontot kitiinikuoret
Minä olin vain kärpänen
Sinulla sukuas jatkaakses
Kärpäsloukku