Tuolta sitä taas
Pakenin
kalman kalpeana
TV.n vierestä
pakenin
Uutisillehan
vaarin piti
Kuinka äkisti sen
kapulan
käsistäni vei
emäntäni...
Kun kauniita ja
rohkeita ryhtyi
Elämään

Tännehän taas
vaari päätyi
pohtimaan jotta....
Siihen sitä juice että
Kauppaopiston
naiset ne sekoittaa
mun pään
Tässä sitä vaari
ikävästi hymyten
Mitäs tuo noista
Minun kokemukseni
heistä oli aivan
toista.....
Minä kun ihmettelin
Miten minä kaupan
ihmisiä noista
titteleillä pilatuista

Kyllähän minä
hyvänkin esimiehen
itselleni noista...
Piti vain uskonsa
kumota ja kaataa
johtamisesta....
Eihän se sitä että
Huudeltiin ohjeita
norsunluutorneista
Sitten ne sen että
Lisää t
arvisemme
ekonomeja merkonomeja
turhien suunnitelmien.
tekijöitä....

Pahintahan siinä oli
Mitä turhempi
johtaja .....
Sitä suurempi esikunta
Kohta sitä kelpas
Kuka hyvänsä
mihin tahansa hommaan
Kunhan oli nainen
Vaikka kirveellä
veistetty  mutt antelias
Miesten suhteen oli
etu jos ei ollut sen
suhteen kovin kranttu
Kenen kanssa ja
missä seurassa....
Sodomasta ja Gomorrasta
kun poistuttiin
Keski johdon
saunailloista