Puhui niin vakavalla
naamalla
kuin voin
Kuuma oli siinä
kirkon iltatilaisuudessa
Lipereihin oli otsani
vähän väliä
Olin kuivannut
otsani lipereihin
Laina kamoissahan
vaari...
Muutamaa numeroa
liian suuri...
Oli sakariston nurkasta
koppaamani
virkapuku

Puhun niin
vakavalla naamalla
kuin voin....
Olin vain työmatkalla
Tarkastamaan olin
komennettu

Tuottoisimman
ravintolamme
monistamassa
malleja
Rajaseudun
korpi kaupungissa
Huusivat minua
puhelimeen
oikealla nimelläni

Siitäkös se syntyi
kaaos metakka ja
sekasortö,,,,
Ravintola salin
toisesta päästä
Syöksyi käsivarteeni
paikallinen kaniikki
Tulkaa pois
Seuratkaa minua
Remeshän se oli
sinun nimesi
Seuratkaa minua
paikalliseen pappilaan
Sen ja sen kaupungin
heränneet,,,,,,
Haluamme aterian ja
yösijan
ja autopaikan.....
jos vielä sen että
Jokainenen meistä
Synnittöminä ja
kaidatta tiettä
pääsee paratiisiin
Saat yöksi vierees
maakunnannan
parhaan
kyljen lämmittäjän