Siitä olin tietoinen
Että pitivät minua
sulkeutuneena
Jokaisessa suuressa
organisaatiossa
Minua eivät saaneet
Pshimmatkaan epäilijäni
Edes pieni silmäiseenkään
haaviin,,,,,
Minä olin kavereitteni
ja esimiesteni silmissä
vähimtäänkin Kainin
merkki otsassani
Jollei muuta niin
epäluotettava,,,,,,
Kysyivät monet sitä
Mitä minä teen vieä
siinä talossa
Niin monien potkujen
jälkeen,,,, Ei moista kestä
kaikkien tikapuuhermosto
Huhuttiin että ennen minua
oli useampi  sosialistieniitä käynyt
raastuvassa,,,,,
Pelastelemaanhan minä
jouduin telkien takaa
niitä jotka
Säkkikaupalla kantpoivat
puolte toimistoon
voitelurahaa
Olihan meille vielä sitä
paremman väen tilaa,,
Ploki patjat Höyhen tyyyt
Mankeloidut lakanat
Joka tapauksessa ihan
mukavasti kumminkin
Minä olin joka asiassa
Minulle määrätyssä
niin päämäärätietoinen
Minulle annettiin niitä
toisten mielestä 
mahdottomia tehtäviä
Enkä minä niissä
liian pitkää missään