Tuskin koskaan
tutkin tunsin
katumuksen kipua
tokko mistään
Kun aikansa oli
hellyyden vajetta
potevaa tylysti
kiusoitellut,,,,
Mitäs sinä nyt
sinähän suorastaan
saastutit minut,,,,
Miten sinä noin
jumalaton ja
kiivas olit,,,,,,
Jollet osaa olla
kehumatta teollas
Minä olen siihen
johon minua olet
taiten opettanut
Tahrannut
hyvän maineeni..
Karttavat minua nyt
Kaikki Jeesuksen
morsiamet,,,
Nuokin joita hellin
käsin
vain päältä päin
Olet kopeloinut

Nytkö sinä minua
tuolla asialla
syyllistät,,,,
Minähän tein vain
sen mitä sallit
En minä sitä siten
kuin Harjupuistossa
aikoinaan jumalattimat
Sörkän sällit,,,,,
Mutt sinähän olit jo
silloin,,,
Nuori nätti ja
kaukaa viisas,,,,
Vetämällä oikeasta
narusta,,,,
Sillä sait täytettyä
muuten tyhjän
hartaustilan,,,,
Viisitoista tiistai iltaa
Ja minä olen tästä
visusti vaiti
En rikosilmoitusta
tee rakkaudettomien
ylilyönnistä
Muuten voisimmeko
mekin tavata
Jehovan todistajien
valtakunnansalissa