Mistäs minä sen
olisin tiennyt....
Mitä sinulla oli
silloin mielessäsi
Olit niin monasti
antanut minulle
tylysti pakit
Kyllähän me
keskenämme vähän
hakkailtiinkiin

Poski pusut
Puserrus hyvän
maun rajamailta
Siitäkään en muuta
saanut kuin torus
En todellakaan tiennyt
Mitä sinulla oli
mielessäsi....
Enhän minä sitä
tahdo kuulla
loppu ikääni että minä
melkein raiskasin sinut

En todellakaan tiennyt
mitä sinulla oli
mielessäsi...
Avasit huoneittemme
välisen oven
Tahdoit antaa minulle
hyvän yön pusun
Kivan illan päälle
mitäs muuta....

Minä siinä vielä niitä
Lukulampun valossa
päivän papereita
Laskeuduit viereeni
kaupungin valot takanasi
Hohdit ohuen ainoan
asusteesi läpi
Tuoksuit niin toimintaan
haastavalta

Minä siitä seljälleni
Hritä pois tuo kaiken
paljastava
rietas vaate
Olisikos noin että
Vaalea veriköille paras
yöasu syntyy,,,,
kiihoittumisen tuoksun
peittävästä
Huumaavasta
Chanell vitosesta