Niin monin tavoin
Niin monin
tavoittein ja
selityksin
Miten minä sen
Etten minä
viihtynyt
lajitovereista
eristettynä
En tullut itseni
kanssa toimeen
En ollenkaan yksin

Kyllä minä sen
Vaari oli jo silloin
Senlainen
sakin kellokas
ja laumaeläin
Tiesi liian moni
Tunnettiin jopa
yleisesti heikkouteni
Tunnettiin minut
Tiedettiin minun
Kertoivat miten minä
Koskaan en
poistunut Saluunasta
Aina oli mulla
toistenkin
haluamaa seuraa
En tullut oikein
Itseni kanssa
toimeen....

Tarjosi lupaavalle
tulokkaalle
niin moni....
Siksi kait oli
pöydässäni pitkä
rivi tarjoilijan
tuomia jaloja
Minä pidin tilauksistani
Musta kantiseen
vihkoon
pölkkykirjanpitoa
Muutaman jälkeen
pyysin laskua
Oli vähän sen
näköinen
Kuin olisin koko
kapakalle
Muutaman kierroksen

Kutsuin paikalle
tarjoilijan ja
hovimestarin..
Nämä minä maksan
Nämä minä olen
itse itselleni
Viisi Chivas Regalia
Nämäkään eivät ole
sitä mitä
Yksikään niistä
ei ollut sitä
kahdeksatoista
vuotiasta....
Haluattekos että
asiaa käsitellään
raastuvan oikeudessa
Minä nostan siitä
kanteen....
Sekoittaneet olette
minut....ja tilaukseni
Täysi-ikäisen asemasta
vaarihan ei sekaannu
Koske alaikäisiin
Vieläkin viisivuosi
kymmentä myöhemmin
Vaari on voimissaan
Chivas Regalia
nauttii...nyt..
Kun on varaa huudella
laatutavaran perään
Nauttii ne joilla
siihen on varaa
En minä enään Kouvolaan
Eikä siellä enään ole
Edes Speden saluunaa
Jos jokus vaari vielä
Joutais Kouvolaan
Sen minä vielä
Miltäse tuntuis ajaa
Kaasu pohjassa
Utin suoraa
valkoisella Jaguaarilla