Minusta siinä oli
jotain ainutkertaista
Sillä hetkellä
sen piti olla
Lyhyen tarinan loppu
Tai pitkääkin
pidemmän
alkupiste,,,,
Hän olin siitä
sitä mieltä,,,,
Että minä oli liian
kiivas ja hätäinen
Tämä on minun
asiani....
Kelle minä tätä
Minä olen Jeesuksen
morsian
Hänelle minä täman
kalleimpani,,,

;Minusta ei siinä ollut
mitään ainutkertaista
Oli hän jo niin pitkään
koetellut mieleni
lujuutta,,,,
Sentti sentiltä olin
päässyt lähemmäksi
tavoitettani
Soitellut soitintaan
Katkonut soittimensa
kieliä...
Karva karvalta
Sen kyllä tiesin ett
onnistunut ei se olis
Päättelin ettei keltään
Tai ainakin kovin
harvalta.....

Jonain pyhäisenä
kesäiltana.....
Haksahtanut oli
kohdallani
Prälläkän kitaristi
Siinähän me puristeltiin
toisiamme
olohuoneen sohvalla
En tiedä mihin
tärkeään osaansa osuin
Ensin parlkaisi ettei
Sitten hän siinä
sinnitteli selkä kaarella

No minähän sitä
Yritin myös parastani
Hän sanoi olevansa
kokematon
Eihän sitä ollut
minullakaan.....
Hänellä sentään oli
myönnetty suhde
Hän soitti Prälläkän
soitinyhtyeessä
Miks suruista tehtyä
akustista kitaraa
Hän sitä oli luutnantti
aikanaan,,,,
Minä kun siitä selvisin
Aivan varma en ollut
Saanut vai saamaton
jo silloin aikoinaan