Konsepteja
yksi kaksi kolme
Neljä viisi kuusi
Jotain on tänään
vaarin mielestä
pahasti pielessä
Kirjoitin .....
niin monta
Yksi kaksi kolme
Neljä viisi kuusi
Korjasin kaikkia
Mitenkäs 
Mitä näin niissä
Korjailin mielessäni
Sekoitin niitä
Innolla Runovaarin
viallisia säkeitä
Tuo rivi toimiiko
tuossa..
Liiankos äkälnen
oli tuo säe vaarilöta
väkäinen

Opinko mitään
Olisiko jotain
tehtävä toisin
Kuivakoita
Toteavia
Avoimia säkeitä
Tuon korjaan
Tuolee paikka
Jonkun toisen säkeen
viimeiseltä riviltä
Kahviako pitäis
Mustasieluisena
Niinhän he ovat
Tottuneet minua
En sano mistään
mitään....
Väittävät vaaria
vaikeaselkoiseksi
Katsokaas miten minä
Oikean kaden
keskisormi pystyssä
Taas sitä olen
itseeni tyytyväinen

Ajatelkaa miten
hyvin vaari on
säästynyt
Hiusraja se alkaa
kulmakarvoista
Päälaeltani puuttuu
se ikäisilleni
niin tyypillinen
karvainen laikku
Ajatelkaas nyt
Sanat sisäistänyt
vaari on
Minä olen valaistunut