Todisteiden puutteessa
Minua koskevien
asiakirjojen
salaperäisesti kadottua
Hävittivät minutkin
Olin niin monelle
kiusallinen todistaja
Mitä kaikkea heiltä
minua vahtivilta
onnistuinkaan
pimittämään,,,,

Minulle ei heti,,,

eikä ensimmäiseksi
sitä sanottu,,,,
Että kiusallinen olin
ostopuolen
päälliköille ja
entisille esimiehille
Mistä minä taioin
samoja tuotteita
samoilta toimittajilta
Niin paljon muita
haivemmalla.....

Minä kun en juuri
tarttunut matka tai
illallistarjouksiin
Minulla oli tarkoitus
sammuttaa
savuavat rauniot
Olin niin liki ettei
se henkitoreissaan
virunut olisi
henkiin herennyt.....
Antoivat hienon tittelin
siirsivät senlaiseen
sivu toiminimeen

Mahdottomia tehtäviä
kasapäin,,,,,
Eiväthän ne kusipäät
sitä että jos he
paransivat tulosta,,,,
Minullakaan ei ollut
tuottavia koneita niistä
osuuskaupan romuista
Tapiollisesta tuottava
Moisia kasvuprosentteja
vain Sosialistisen
Neuvostoliiton
tuotantolaitosten
kasvuluvuista