Miten moni asia on
Niin mukavalta
Sekin josta
vaarikaan
Tuskin koskaan
kerjäämättä
Ja sitä oli tehtävä
herkeämättä 
Monasti kyllä
Olkoot pitäkööt
Minusta ey selviä
Kertomalla että
Joku toinen kanssas
Käytti nautiskelun
suojaamaton
etuoikeutta

Miten moinen asia
Myllynkivenä
kaukassani
Olin jo mielessäni
Minä en enään
koskaan ryhdy
Häviäväksi
pelimerkiksi tähän
luomaamme kulissiin
Nyt kun olen jo
Vanha rosoinen ja
missä kaikessa
parkittu.......
Odottakoon vaan
Minä pidän
Hänen kanssaan
taukoa väliaikaa
Siitä viimeisestä
innokkaasta runon
ystävästä
Minä pidän nyt
siitä hommasta
pidempää taukoa
Pitkää on veteiestä
Minä luon asiasta
asiattomia
Kyllä kait on vaari
näin lauantai
aamunakin ollut
aika kovilla
Kun jo näin
puoleen päivään
alkaa......
Kummasti raukoa
Olipa suhde lyhyt
pitkä tai vain
väliaikainen
Ainakin tupsluurin
irvistellen otan
Ensiksi että nautin
Siksi että hän oli
elämän iloinen
Kiitos nyt siitä
Olisikos tässä
käynyt siten
Herätessämme
tyytyväisinä
Hymyt huulillamme
hyrehtien
Kumpikaan ei
vielä meistä
Kiitos viimeisestä