Koko armiaan
päivän kun olen
Kärsinyt savuttavasta
nuotiosta
Kun en enään
halunnut siihen
kuivia puita
Kutistunut oli jo
roihu kynsituleksi
Vetäytyä aioin hetkeks
vanha viisas
totaaliseen lepoon
Kääriydyin huopaani
Ajattelin että
sammutan leirivalkeani
tällä mitä minulla
vielä oli jäljellä
elämäni pikarissa
Roiskautin mä
juomastani loput
hiipuva hiillokselle,,,
Tehokasta oli
tulista elämäni eliksiiri
Vielä se vielä sillä
Miks roihahti tuleen
Nyt on runouteni
kaskimaana,,,,
Koko puolen hehtaarin
metsä,,,,,,
Mitäkö muuta,,,,
Kerron kohta kunhan
Ensin olen syönyt
Nautiskellut hyvin
kypsytellyt,,,,
Jotain hyötyähän pitää
olla ystävistä
Lihat nehän ovat
peräisin...
Ihaasta ja Nasusta

Tarkisti vaari mitä olin
sammutusnesteenä
Sehän oli sitä mitä
koko päivän olin
ahkerasti ohennellut
Yhdeksänkymmentä
kaksi pilkku neljä
asteista