Minä uskon itseeni
edelleen
Vahvistuksen
siihen että,,,,
Vielä sitä joku
laillani
minuun uskoo
Minäkin koen
osaavani,,,,,
En nyt ihan
edelleen 
elossa oleva
kuolematonta
Kukas minuun
jollen itseeni usko
Kummia numeroita
katselin oudoksuen
Nyt minäkin uskon
Mihin minä tänään
Kun pääni
tyynenä
tyynyäni vasten
uneksuen
Painan painan painun
Niin rauhoittavana
tunnen
Päiväpeittoni painon

Minä uskon vielä
Ettei minun
tarvitse kuin kerettiläiseksi
opetettiin siellä
Uskoivat itseensä
Väittivät minua
toisin ajattelijaa
väärin arvoin
Liian sallivasti
Pienet olis
synnittömäin piirit
Hyvien ja huonojen
tapojen takarajaa
Iloitkaa toisistanne
Riemuitkaa
niin kauan kuin
Kuolema teidät toisitanne
Minä uskon
Teilläkään ei ole
Mitään hätää
Kyllu minä niin uskon
Että kin viimeisenä
aamuna,,,,,
Mitä te täällä
Nouskaa ylös ja
Omaa tarinaanne
Ryhtyjkää 
Minä uskon että
Näittekös millaista
oli kärvistellä
kiirastulessa
Että opittekos
kirjoittamaan