Kaikista niistä minulle
hoidettavista
asioista,,,,,
Selvitäkseni niistä
täysijärkisenä
Niitähän oli minulle
selvästi enemmän
kantokykyäni
siunaamtunut
Jos kaikesta olisin
toimeksiantajain
halujen mukaan
Mitäs minusta muuta
Vaijennet luut ja
loppuun palanut raakki

sitten kun sitä hetken
Miten minä tästä
voivottelin
Otin ja tarkiistin
Pyyntö keneltä
Mikä oli pyynnön aihe
Tiesinkö minä
siitä mitä....
Kuka perkele yritti
minulla omia töitään
alusta alkaen teettää
Kun hyvä tarkoitus oli
A neljä saastetta
reilusti vähentää

Minulla oli omat tapani
lajitella A neljä postini
Tämän miehen kyselyihin*
ei kannata
Tämä mies kysyy jo
moneen kertaan päätettyä
Tätä näitä ei ole enään
kenelläkään
Tähän kannattaa panostaa
Tämän kanssa voin kiertää
monta maanosaa


Hän on monen esimieheni
paras naisystävä
Häneltä jos töistäni
myönteisiä arvioita
Olen varma että
pikapuolin ptsähtyy
kohdallani herrahissi
Enhän minä tästä
En minä vielä ole kuin
Pieniä pilkahduksia
Nuori mies siitä
paremman väen elämästä

Mitään en ketään en tiedä
Ettenkö häntä
opastaa vois
kaitaa tietä
hyvännäköisenä
peremmälle
Eipä ei En minä ketään
Heitteille noista
Osuustoiminta pomojen
pikku ystävättäristä