Havaitsin tässä
Miten paljon olen
Konkretisoituu
vaarin ajankäyttö
Järjestys numeroista
Kuinka rutosti olen
Kahdeksantuhatta
yhdeksänsataa
Kasi ysi ja
kaksi nollaa...
Olen kait joskus
päässyt sen yli
Onkohan tämä järkevää
Kun kukaan ei tunnu
mollaavan edes
Miestä moista...
Sanailuani kärkevää

Havaisin tässä
Miten monta ikävää
unetonta yötä
Unikuvien sijaan
Painoa olen tavoitellut
jokaiselle käytetylle
Tilaa en turhille
ajatuksille,,,,
Kasi ysi ja
kaksi nollaa....
Hävisivät vaalitkin
ja vielä ne minua mollaa
Siitä se syntyy vaarille
ilmainen hupi
Eiväthän minua nuo
vanhat iloiset
veikot ymmärrä..

Minullahan tästä on
oma hupini....
Kun eivät ironiaa
ymmärrä,,,,
Kehuvat taiteeksi kuorossa
Minä niitä kehuja
nauran nurkan takana
isä jäniksen tavoin
turpa ristissä,,,,,
olisikohan tämä
Voisikos olla kärkevä
on se joskus järkevää