Pitäisihän minun
se tietää
Loputtomiin ei
vaari menestystään
voi kestää
Menestyvän siivin
Siellähän minä
olen leijunut
Jo jonkin aikaa
Ikäni utopisti
Vaaleanpunaisella
utupilvellä

Nyt tuota jo kauhu
silmissäni katselen...
Pudonneet on
suomut silmistään
Tänään entavoitettani
edes liki,,,,
Otsalleni erite
tuskan hiki
Enhän minä kepeästi
vaaleanpunaisella
utupilvellä

Kävi kylmä tuuli
paratiisini yli
Kaikki kaunis
ympäriltäni suli
Allani vaahtosi
myrskyinen meri
Raskaasti lensin
olin tumma möykky
Ainut mikä hiukan
kohotti mieltä
Oli mulla nokka
täynnä tuoretta kalaa

Ette arvaakaan
miten monta Karibian
kalaa nokassaan
Ette arvaakaan
miten monta innokasta
Tarjolla oli tuoretta ja
puoliksi sulatettua
kalaa....
Marabou haikara on
myrskyisällä Karibialla
Suosituin
pitopöydän sankari
Pitäkääpäs kiirettä
Tätä ei riitä
loputtomiin