Kyllähän ne sen
pitivät meteliä
siitä,,,,
Millä luvalla sinä
Sitä ne eivät
kuitenkaan saa
minua sanomaan
Anteeksi että
yli velvollisuuksieni
rajan yritin

Olisinhan minäkin
voinut vain olla
Kädet ristissä
rinnallani seisoskella
Tekemättä mitään
En tee virheitäkään
Mutt minun psyykeni
ei sitä kestäis
Tikun ristiin
panemattomuutta

Mutt siitä pidän
vanhasta hyvästä
päätöksestäni
kiinni
Sen verran pitää
tehdä ja teettää
Olla tekevinään ja
teetättää
Että tilipäivänä kehtaa
Nostaa muita
isomman tilin ja
muhkeamat
tantieemit
Käteni ei vapise
kanlpene kasvoni
Eikä puna nouse
poskilleni
Vaikka kyllähän
ne sitä yrittivät
hyvätkin toverit

Sitähän ne eivät
saa minua
sanomaan,,,,
Suokaa minulle
anteeksi,,,,,
Vieläkin olen siitä
pahoillani,,,,
Etten pystynyt
heille sanomaa
Antakaa anteeksi
Hyvät toverit
että yritin