Kun oikein ja
Vahvasti
panostaa
Sanoivat että
väärään hevoseen
Katsovat kaverit
Ovat minusta
sitä mieltä etten
minä hevosista
mitään tiedä
Totoamaani hevosta
ehdottelivat jo
makkaraks
Minä siinä heille
Toto tuo Toto vie

Kun ihan vavasti
eroon pyrin
rahahuolista
Haikki rahani
kertoimeltaan
kaikkein suurimmalle
Katseli säälien
pelinhoitaja tyttö
Viimeiset lanttisikos
Kaikkein korkeimmalle
kertoimelle
Ihankos kaikki
kyseli tyttö
Muistatkos sen kysyin
Se sääntö on
Toto tuo Toto vie

Paikoilleen  asettui
se joukko
Katselin kauhulla
makkaratehtaalle
pitäis tuo joutuman
Puolet enään oli
mukan matkaan
lähteneistä
Viisi kymmenestä
Lopuista nelä
hylättiin epäpuhtaasta
ravista.....

Ainut kun perille

Se oli se luuska
johon minä
kaikki rahani
Se jolla oli korkein

Sillä minä kartutin
käteiskassani
yli kolmeen
tuhanteen euroon
Hevosista ja
Toto hommista
mitään ymmärtämätön
Nyt minä sen ymmärrän
mitä merkitsee
Toto tuo Toto