Muistutti minua
hoitamattomista
emäntä taas
yhden kerran
Sanoi että olen
luojan lahja....
mitään tekemättömille
virkansa
puolesta herroille

Äänen painonsa
se oli se
Ettei hälle....
enään riittäis
Kyllä kyllä kulta
minä hoidan sen
huomisella
Toimi kuin huono
omatunto....
Kilkatti vaarille
sen verran.....
Toimeen ryhdyin
Mielessäni sana
Perkele.......

Pariin paikkaan oli
ihan pakko
soittaa.....
Ajatus mielessäni
Ensi viikon alkuun
Saan olla lojua
maatua omissa oloissani
Kyllä kulta minä sen
Automaatti vastaajiin
jätin yhteydenotosta
anelun......
Ajattelin että
olkoot perkeleet...
Kaksikymmentä
minuuttia myöhemmin

Miten täsä nyt näin
Ymmärränhän
minä että Coronariassa
asiat sujuvat....
Mutt se että.....
Perkele......
Samana päivänä
soittavat
Keravan Terveyskeskuksesta
Sen mokoman...
Antavat vielä
tarkat ohjeetkin....
Miten koska ja
millä hissillä....
Herra pääsee tarvike
lainaamoon