Näin Vapun aaton
aamuyöstä
Monella on pulma
miten....
Selviytyä kaikesta
valmistelu työstänsa

Pitää tarkoin
suunnitella
Kartoittaa ne seudut
levottomain
elintienoot
Katso tarkoin minne
heität housut
jaloistas,,,
Katso tarkoin ettei
lompakkos missään
vaiheessa häviä
havaintojes piirin
ulkopuolelle
Katso ettei totiis
tyrmäystippoja

Onhan se tietty niin
Eihän ole niistä
Vapun iloista
Sen verran olen aina
ollut varoissani
Että pieneen tukkuun
seteleitä
Niillä voi osoittaa
Että on saamisiinsa
tyytyväinen
Kotiinsa kutsu
Vielä jos älä niin
kovasti mesoa
Mummo on kuuro
Mutt vaari voi kuulla
Muusta älä huolehdi
Minä olen ne kaikki
Ai niin se sadetakki

Tee mitä haluat
Minulla on
aatto yön varalta
sotisopa

jos ne heittävät
Meidät kammaristas

vähäpukeisina
luontoon ulos
Ajattele miten me
kasteenraikkaina
voimme raittiissa
ulköilmassa
Tee mitä haluat
Minulla on aatto yön
varalta
täydellinen sotisopa