En päästä sinua
enään käsistäni
Sen tiedän että
niin hitaat jalat
on mulla,,,
En saa sinua enään
juoksemalla kiinni
Enkä minä enään
ei mieleni kestäis
Tuolla tuo kylän
kyltymätön sieppo
Vielä se jaksaa
juosta toisille kuuluvan
nuoremmankin
viinin perään,,,,
Vaikka rahat riittäis
vuosikerta viiniin
tosihyvään

Niinhän tuollekin
oman kanssa
käsi kädessä
vanhenevat
pikku hiljaa,,,,
Mutt äijän päästessä
joskus vähän kuin
karkuun,,,,,,
Lakannut olen nuorten
naisten perästä
laukkaamasta
Ei maksa vaivaa

On mulla vielä oma
puhelin,,,,
On mulla vielä
luovien ihmisten
taidetalossa
Hyvin äänierstetty
luovuuden soppi
Sinne minä muusani
yhden tai kaksi
kerrallaan
On se sitten metkaa
katsella....
Kun intiimisti lähekkäin
Tuoksahtaako
kostuukos ollenkaan
Vai horjahtaako
silmät suljettuina
Hyi sinua !!!!!!!!
Lasittunein silmin
liki kuolioon