Pelkäsin että sekaannuin
Uskoin että yritin jotain
koneelleni ymmärtämätöntä
Luulin jo että
Omin avuin en selviä tästä
Hyvä etten kääriytynyt
Sitting Bullin huopaan
Kerännyt hirmukasaa
ympärilleni koinsyömiä
puhvelintaljoja
Hain tekemisistäni
Oliko niissä jotain jotain
Koko asian kaatavaa
vikaa vikaa vikaa
Kärttivät jo paikkaani
nuoremmat päälliköt
Ilkkuivat  minulle
Läivät kuin vierasta sikaa
Ottakaa ja laittakaa
minulle laihaa
maissi olutta
Minä otan sen mukaani
Sillä ei tuli ylly
Mukavampaa on helvetissä
Kaadan tätä litkua
liekehtiville
On täällä nyt mukavan
lämmintä
Ei pala harmaa parta
säilyy skalpissa karvat
On täällä sopivan
lämmintä
Jos himot tai elämänhalu
yllättävät
Jos kyltymätön islee jano
Minulla on minulle toimitetaan
Riittävästi maissiolutta
loppuu sekin
vanhan vaarin
sietämätön jano