Näinkö minulle
aina käy,,,,,
Ainakos minä
näistä hommista
Teen n
iin tai näin
Joudun epäilyn alle
En minä sitä kiellä
Ettienkö minä olis
ollut silloin siellä
Maattiin aittansa
päästä vedettävässä
vierekkäin
Älkää nyt taas minua
epäilkö
Minä laskin vain
käteni sen päälle
Toisella vähän
kutittelin niskasta
Hipaisin rinnan
reunasta
Rapsuttelin häveliäästi
imaisinkin
nännin päästä

Minulla oli koko ajan
housut jalassa
Enkä minä niitä
häneltäkään riisunut
 Meidän piti vain
vähän toisiamme
käsin ja huulin helliä
Mehän teimme sitä
melko pitkään
Mutt uskokaa nyt
herra tuomari
Me emme ottaneet pois
toisiltamme housuja

Ja sellainen on mulla
asiasta käsitys
Jos siinä koko yön
vaatteet yllämme
vuoteensa päällä
Ovat ne senlaisia
tulosta tuottamattomia
siunaamattomia ....
Eikä meillä moisiin
toimiin ollut voimia