Vääntäytyi vaari
paremmalle tai
huonommalle
kyljelleen
Tunteakseni
aamutorkkujen
tärkeyden
säilyttääkseni sen
Vetää voin
ylleni untuva täkin
Sammuttaakseni
kauneus unille
Vanhan miehen
aamu kireän
Kuinkas minä tästä
Ylös en pääse
untuva peiton
kutsuvasta...
pehmeydestä

Uusi viikko tästä
Ei ole nälkä
En tunne janoa
Tympääntynyt en ole
liian helpoista
Ainoastaan noista
jotka pussaamaan
pyrkivät jokaista
Ohi parhaiden
vuosiensa hengissä
päässeistä
Varmuuden vuoksi
Epäilyksen luode

Vääntäytyy vaari
jommalle kummalle
paremmalle tai
huonommalle
kyljelleen
Voi hyvä Luoja
Anna mun vielä
ne tuntea.....

Tunnottoman tuskaton
olotila
Säilyttääkseni vain
tämän tämän
Oikulliselle tarjotun
lämmöntunteen
Ylös en halua
tästä......
Ei ole jano
Ei ole nälkä
hyvin olen pukeutunut
Ei tule vilu

Ainoastaan pakoon
päästäkseni
nousen heti
Jos joku  noista
jonkun esiäideistä
Pyrkii pussaamaan
lerppahuulin
partaista poskeani
Ylös en halua
tästä
Anna mun vielä
ne kokea
Tuntea tuskattoman
olotilat
Hyvin olen varautunut
Sadan vuoden
yksinäisyyteen
Älä suotta...
Hyvin olen pukeutunut
Ylös en halua
Ulos en missään nimessä
Ennen niitä
kunnollisia
terassikelejä