En aivan varma
asiastani ollut
En kuolemaksenikaan
mistä olin siihen
aikaan tullut
Eihän minulla
ollut siihenkään
vedenpitävää
selitystä....
Koska olin
kenen kutsusta
Siitä ovesta sisään
puikahtanut
Enhän minä olis
oviensa läpi
sisään tunkeutunut
Niinhän tekevät
ainoastaan vain
himon sumentamat
hullut

Enhän minä vielä
Niin montaa ollut
ottanut
Puolen pullon jälkeen
Sekin kävi järkeen
Että jotain asioita
pienen pieniä toki
Kolme neljäsosaa
hävis lähimuistista
Mutt kyllähän te sen
Miten tälläinen
kova hinkuinen
ukko metso.....
Minähän en mitään
koppelolta
kuiskuttelemalla

Uskokaa tai älkää
Niissä sitä vaari
kunnostautui
kerran vielä
Pölisi siinä untuvat
Irtosivat sulat
Siinähän sitä
voitiin mitata kuka
josko kukaan vois
Kyseen alaistaa
Suvun vahvimman ja
vanhimmin oikeutta
sotkea jalkoihinsa
nuo nuorimmat
Eihän teistä......
Mutt loppuu se turha
suunpieksäntä
Kun koppelot pannaan
riviin...
Minä alan toisesta
ja nuorempi
toisesta paastä

Siinähän me
Hän innolla sohi
Minä taidolla ja
kunnioituksella
Mutta siihen hommaan
kunnon urosten tavoin
Keskityin ja
annoin kaikkeni
Minä kaiken
arvonantoni
Thank yuo lady
Thank yuo lady
thank yuo lady
Jossain vaiheessa jo
huonosti keskittynyt
Oh Sorry John
thank yuö lady Thank yuo lady