Kait sinä sen
muistat....
Miten siinä käy
Kun yrittää.....
Kun yrittää minut
juottamalla
pudottaa
joukosta

Niinkuin kait
huomasit
Minä olen vanha
ja kaiken
kokenut renttu
Mutt siitä pidän
kaikin puolin
hyvän huolen
Etten Etten
Etteivät päässeet
Putosit....
liki heti kyydistä

Minuthan sinun
olis pitänyt
Näin kun lasiini
jotain sujautit
Vaihdoin lasit
et huomannut
Pidin visusti
huolen että lasisi
pysyi täytenä
No mikset sinä
ota mitään

Yllytin ja usutin
Näyttelin humalaista
Sinä sitä siinä
aloit sekoilla
Puhuit mitä sattui
Mutt siitä pidin
hyvän huolen
Etten Etten
Jotteivät päässeet
Että sekin on
sellainen
Ei siitä uskois

Minä kun
herrasmiehenä
sinut huoneeseesi
toimitin
Riisuin ja nostin
vuoteeseensa
sammuneen....
Käväisi piru
vaarin mielessä

Siinä kunnossa olit
Enhän sinua
voinut jättää
seljälles....
Vähän kylkimyyryyn
sinut vatsalles
käänsin
Ensin ajattelin että
ulkoreidelles
kirjoitaisin sinisellä
tussilla viestin.....
Ihaillut olen vaan
en käyttänyt
Sitten tuli mieleen
miten vaikeasti saisit
sen iholtasi pois

Lopultahan päädyin
vaalean punaiseen
mainoskartonki
lappuun
Siihen minä
vakaalla käsialalla
suurin kirjaimin
Olen vakain aikein
ihaillut
Vaan enpäs ole
tilaisuutta
hyväkseni käyttänyt

Jätin sen kostean
poskensa alle
Odotan aamua
jännityksellä.....
Mitä on lapustani
poskeensa tarttunut