Kerroin hänelle...
Että turhaa on
hänen minulle
mistään mitään
Joko tai sanella
Minä en sitä enään
Mutt hän vielä...
Monesta asiasta
kauppaa teki
kuin vanhasta
muistista,,,,

Minä vain vedätin
pitkitin peliä
Niinhän siinä kun
tätä on
Puolen vuosisataa
Hänellä ne oli
vaihtoehdot vähissä
Joko tai jokaisessa
pelaamassaan
Kyllähän siinä taas
on pesät täynnä
Jokerina asetun
purkamaan ajoa...
Keskeltä takaa
pallo  jokeen

Toisella kertaa
katsomon alle
Kolmatta tässä olen
ihmettelemässä
Eikös tuolla veiläkään
ole merkki päällä
Joko joko pelin
viuhkamiehellä
Pelinjohtajalla....
Jumalauta tämän
viimeisen minä tuonne
Takalaittomaks
kaikkien rajojen
ulkopuolelle

Sillä tavoin vältyn
ympäri kenttää
klenkkaamasta,,,
Jokeri lyöjä on
olemassa siksi että
Mahdottomilla lyönneillä
ratkaisee tämän
Joko joko pelin,,,,
Mielikuvia iskuja kovia
Haapaniemessä
Kaisaniemessä ja
Hesperian kentällä...

Kaikilla niillä olen
tyhjentänyt pajatson
Silloin ei vielä tilanteesta
lisäjuoksua
Ajatelkaas miten
tuntui hyvältä
Kolmoselta kotiin
hitaasti kävellen