Joka ainoa aamu
muistamaton vaari
Mikä maa mikä
valuutta....
Mitä minun
pitääkään tänään
Miten ja minnekä
milloin mennä
Jo eilen olin
tehnyt tekemisistäni
paperille suunnitelman
Mihinkähän
minä sen
Miten ihmeellinen
on vaarin maailma
Mitenkähän minä
toiminta ajatuksen
Parasta on etta elän
niinkuin se hullu
mies Huittisista
Syön enemmän
kuin tienaan

Joka ainoa aamu
Ihmetellä
muistamattoman
vaarin täytyy
Vanhastaan olin
tottunut asiani
itse sotkemaan
suunnittelemalla
Toivoa tekemisiini
viisivuotis
suunnitelmilla
valamaan,,,,,
Niissä on se hyvä
puoli,,,,
Jolleivat toteudu
Senlaisen voin
aloittaa alusta
Siirtää tulevaan

Joka ainoa aamu
Kun muistamaton
olen vaari....
Avaan vento
vieraassa ympäristössä
ymmyrkäisiks
ihmettelevät silmäni
Tuohon minä
sijoitan ylimääräiset
henkiset ja
maalliset varani
Tyhjiksi imettyihin
puutarhapalstoihin
Ajatelkaas mitä
maksaa
kaksikymmentä
hehtaaria
joutomaata,,,,,
keskellä kaupunkia
Vakk ei siinä
kasvakaan kuin
pujoa horsmaa
voikukkia ja
ratamoita,,,,
Nokkoset viihtyvät
hyvin noiden
vanhojen kompostien
liepeillä
Nuo täytyy heti
riipiä pois

Niin helvetin harvassa
paikassa täällä enään
Näitä ohdakkeita
Näin ihmeellinen
paikka on vaarin
hyvin tuntemalla
halvalla joutomaalla
sijaitseva
suojelemattomien
kasvien maailma
Karu on perusta
Mutt vaari on
optimisti......
Muutaman vuoden
kuluttua....
Joku rakentaa tuolle
alueelle...
Kymmen kerroksisia
kivitaloja