En voinut olla
siitä aivan
sata varma...
Kehuiko minua
vaiko laiska
mies itseään
Ettei koskaan
ollut kuullut
ilkeää sanaa
suustani....
Minä vain olen
asiasta sitä
mieltä ettei
hauleja kannata
harakoihin
Riittää kun ampuu
yhden
Narulla koivestaan
näkyvään paikkaan
esimerkiks muille
Miten vaari
sellaisten kanssa
jotka vain
kehuja pomonsa
korviin...
Seitsemän tuntia
viisitoista minuutti
mitään tekemättä
työpaikallaan
räkättää......

Oli siitä se etu
Kysyivät heti
Olikos sun tuo
ampua ihan pakko
Enhän minä siksi...
Mutt harakat ovat
yleensä sen verran
viisaita lintuja....
Yhdeltä paikalta
räkätyksen
vähentämiseksi
Ei niitä malliksi
tarvitse ampua
kuin yksi.....
Ottavat muuten
hyvin oppia sen
koivestaan roikkuvan
vahingosta
Mutt siitä en ollut
aivan vakuutunut
Kehuikos itseään
vai olivatkos ne
minulle tarkoitettu