Hän oli

Katsoppas vaan
Miten olet  elät
Kenen kanssa
tulet menet
Nennen tullen
Tykkäähän hän
Pidänhän siitä
minäkin

Mikä on sopivalta
sopimattominta
Erittäin sopivalla on
Huomattavasti
enemmän kysuntää
Katsoppas vaan
Miten hän kuin
ääntelis ilkeyttään
Feikkai kavereille
heidän kammionsa
tiukasti verhotun
ikkunan alla
Teille ei ole
Toivoakaan tuotteesta
tämän tasoisesta

Katsoppas vaan
minulla kun on
eläkkeelle päästyäni
Ilmiselvä
kotikenttä etu
Aamu yhdeksältä
Muutaman oven pielessä
pystyyn nostetun
Harjan varressa
Merkkinä päivittäisille
Punainen tai vihreä
Sehän tässä
Kun en tiedä
Olenkos nopea vai virkeä
Hän oli aina kun
Kirkas silmäinen
ja sirkeä,,,

Minä menen ja
Hän seuraa vain
ajatuksiani
Minä olen hänen
Hän taas on minun
minun 
minun seurassanineuvomaaa
Hän on minun
Emmekä me koskaan
missään asiassa
Ryhdy neuvomaan
toisiamme