Oma aikansa siihen
mokomaan meni
Sekin otti aikansa
ettei me enään
kuin sisar ja veli
Moitit minua että
luottaa et voinut
Minä kun olin
sellainen kaiken
maailman
huithapeli,,,,,

Kaikella on oli oma
aikansa,,,,
Minulla jo oli omat
menot
Menoon halut....
Sitten sinä eräänä
iltana tartuit hihastani
Sanoit reilusti
haluavasi minut,,,,
Eikä me sen jälkeen
enään koskaan oltu
kuin vei ja sisar,,,,

Mutt kaiketi oli
Paratiisista
oppimme saatu,,,,
Jostakin me sen että
lisääntykää
ja täyttäkää maa
Sinä vaan aina
ihanan hetken jälkeen
muotosi hukkasit
Sitten sitä yhden yön
huutamiseen hukkasit
Kun uuden ihmisen
maailmaan pukkasit

Sen jälkeen olit
minuun nähden
kosketus arka
Kunnes sitten taas
Piti mun kanssas
olla työnarkomaani
Kunnes sen sitten
Että mulla oli halujesi
mukaan toimiva
pelinappula

Olit sinä melkoinen
Minä vain,,,,
työnrasittama
mies valkoinen
Miten olis jos hankkisit
meidän tiluksille
mustaa
orjatyövoimaa
Sinä kävelit torille
ja ostit,,,,,
Senhän sinä sait siitä
Sinusta kisailivat
Isäntä ja renki.....
Sitähän te teitte niin
äänekkäästi
Että samaan pyrkiessäni
Oli minulta lähteä
naimalla saatu henki