Vielä eilisellä
kaihdoimme kylmää
varoimme
sadettakin
Minä en
Sinä et
Ja piru vieköön
Jos en minä nyt
Jollet sinä tähän
kyllästy
pitäisikös
meidän täällä
Minun ja etenkin
sinun näytellä
Elää halujemme
vastaisesti
Ja vaikka miten
varoen olisimme
Olisimmehan me
Vaikka kuinka
varoen
siitä kärynneet

Tänään ei tuule
Ei sada
Tämänlaista
päivää me emme
eilen 
Että puutteessa
tarkoiittanet
Nyt saatoimme
kastumatta mennä
kyllin kauas
Kyllä mulla oli
Väitit kirkkain
silmin
Tänään ei sada
Tänään ei tuule
Tänään et sano
mulle vieläkään
kieltävää sanaa
Ei vettä satanut
Vierelläs lepäsin
Halukkain käsin
Älä nyt viitsi
Levätään edes
pieni hetki
Tällaisella kiireellä
Eihän tästä muuta
Kuin sitä samaa
Yrityksen ja erehdyksen
luvatonta jatkamista
Vielä tänäänkään
Et mulle kieltävää
sanaa
On sulla sitä
Viettiä,,,,,,,Kyltymättömällä