Miten siinä asiassa
onnistuin
Siinä asiassa
hänestä entistä
entistä hullumman
hänestä tekemään
Sinä keväänä
avannostaan
jäätkin jo suli
Ja minä sitä hänestä
Että kaikista
tapaamistani olis
ollut hitain
lämpiämään
Kylmä kiskiskoisin

Miten minä siinä
asiassa onnistuin
Kiskaisin mokomasta
esiin,,,
Tein hänestä
entistä hullumman
Sinä keväänä
minulla oli
käytössäni koko
Hänessä heräävä
elin voima
Kylmästä avannosta
sulivat jäät,,,,
Tottakai oli
elämämme hailakkaa

Sinä kesänä
hänestä
Kapearaiteisesta
pidättyvästä
estoisesta
pelokkaasta,,,,
Päältäpäin
siveltävästä
Elämän ilojen
vegaanista....
Kuuma tulinen
syttymis herkkä
Lihallisten ilojeni
pääpapitar
Moitti minua siitä
etten koskaan ollut
Raaka nopea
äkäinen ja pikainen
No olinhan minä
hellä herkkä ja
pitkäkestoinen,,,,,
Ota nyt noista selvä
kuka tahtoo
mitenpäin mitäkin

Kokemushan ei
miestä auta,,,
Kukaan ei vielä
ole keksinyt
laitetta jolla....
Pääsee vanha mies
tinnityksettä,,,,
Osais pahimmat
ansat kiertää....
Ota nyt noista selvä
Kuka tahtoo
Mitenpäin mitäkin