Sitä korkeammalta
En muista sitä
tavoitelleeni
Tokkopa koskaan
Mitäs minä
Enhän minä sitä
Sinä jaossa jäin
Kuin armopaloille
Kaikki ne nätit somat
Nehän ne korjas
talteen punakat
Kaljupälviset
rasvoittuvine
punoittavine
päälakineen
Minä olin siitä
sonnilaumasta
innokkain mulli
se nuorin,,,,,,
Ja tottahai nuo
vanhat konnat sen
sen mulle jolla oli
Pisimmät raajat
Jolla oli se jota
tavoittelimme kuin
Marmoristen
pilaren pilarien päällä
korkeimmalla
Enhän minä sitä
Aikani se olis
telineitten rakentamiseen
Sen jälkeen en olis
mielen häiriöön
voinut vedota
En edes sitä että
En ole kasvssyöjä
En homo enkä lesbo
Valitteli mokoma
ettei kukaan ollut
katsellut häntä noin
kylmäkiskoisesti
Jos se jotain kertois
ominaslaadustani
Minä sitä olin
alun alkaen ensimmäinen
Käytin raaan voiman
sijaan älyäni
Tiesin sen että pieni
odotus tekee
vimmaiseksi
Siksipä vaari rakenteli
ympärillään ajelehtivasta
Sopivalla tavalla
toimivan
Helposti nytkyttäen
liikuteltavaksi
Liki ikuinen ystävyys
Muisti aina torut tai
kehut vaarille
Mutt oli se hyvä sillä
Koskaan sen jälkeen
Toista yhtä nättiä
toista yhtä hyvää
Hyödyntämättä
olis jäänyt
telineettömältl