Vähimmissäkään
määrin en
uskonut,,,,
Olisin ajatuksen
tylysti toivottomana
torjunut,,,,,
Elättelin toki
sellaista ajatusta,,,,
Että hän piti
minua täysin
harmiitomana
Kykenemättömänä
Kait hän siksi
asemoi itsensä
lähituntumaani
Ei vähintäkään
huomiota nuoremmille
Tiesi kyllä sen

Kiihkeämpää olis
meno sellaisten
kanssa,,,,,
No minulla oli sein etu
että käytössäni oli
firman kultakortti
Toisten pöydissä
tarjolla sitä ja niitä
Mitä minä olin sattunut
niihin tilaamaan
Minun pöydässäni
hän hyvässä
seurassani
Monta pulloa makeaa
hapanta ja kuohuvaa

Kuinka monta jo
jonkun kerran
pöydässäni
seuranani olleita
Olivatpa vieläkin
kutsustani polleita
Ei se ole meidän pomo
mikään turha mies
Se ei lääpi ei lässytä
Mitään hupaa jota ei
keneltäkään lupaa
kysymättä pystyis
hoitamaan
Sihteerikkönsä kanssa
viime vuotisista
kesken kaiken
firman jetillä käväisivät
erittäin luottamusellisia
asioita käväisivät hoitamassa
Sihteerikkö satasella
miljoona euroa
viiteentoista minuuttiin
Jetissä vielä pidin
Hellimisen aloitin
onnellisen anteliaan
ajellusta linnustä
,,,,
Ajatelkaas miten hienoa
Lahja taivaasta on
tuonlainen.....
Johtajan hekilökohtainen
tarpeiden hoitaja
Paras kaunein ja
aulein koko sihteeristöstä
Ainut asia oli tuolle
vuodelle henkinen vamma
Kuinka paljon minua
ylempänä oli vuoden
ansiotasatilastossa
Konttorin käytävillä
kun vanhat kaverit
tulivat vastaan....
Eivät tervehtineet
Kysyivät korvat luimussa
Onkos sulla moiseen
varaa...