Kaikki ne kauheudet
joista vaaditte minua
tilille,,,,
Olettehan te ne
todistuttaneet
Onhan minun ne
myönnettävä
Minun ajatuksistani
Minun käsistäni
Minun Coltillani
Minun Winchesterilläni
Minun palkkaamani
palkkamurhaaja
Miksi he väittävät
että olen rikollinen
Minä vain tasasin tilejä
Otin hengen
hengestä.......

Sanokaa mitä sanotte
Ettehän te mitenkään
saa murhamiestä
minusta,,,,
Minä vain tasailin
vääryydellä ryöstettyä
Jokaiselle oma
osansa oikea mieliselle
Päästävä oli sitä
tasajakoa likemmäks
Tosin sitten taas
muutaman vuoden päästä
Oli taas omaisuuden
määrä kovin erilainen
Rokottaneet  olivat
toinen toistaan

Minä joka jo alunperin
olin ollut vahinko
Aloittamaan jouduin
elontieni typötyhjästä
Huutelin oikeuksieni
perään,,,,
Työpaikan jostakin vaikka
ympärilläni oli paljon
työhaluttomuutta
Miten ja missä erosin
niistä laiskiaisista
Koetin hävittää laittoman
omaisuuteni

Jonkun kerran sitä
vielä jakelin sinne tänne
Sen jälkeen taas se
kertymään alkoi
Syy oli se että,,,,,
Mahdollisemman
mitättömästä tiesin
jumalattoman paljon
Minä olin olosuhteiden
todellinen uhri