Pienen toivomuksen
sulle,,,
Saanhan sen lyhyesti
esittää....
Vllmeistä päivääni jos
Sopisikos sulle
ett lyhyesti...
Mielestäni menis
mukavasti jos
Kuivin silmin suku

Jollei se sulle jostain
syystä sovi
Viileässä voin
valittamatta pidemmästi
Olen jo pyydellyt
anteeksi kaikki
pahoiksi kokemani
tekoni.....
Sopisikos että vähän
pidemmästi
Sekoittanut olen niin
monasti asiani
Kuilun partaalle myös
sukuni
Ehtivät nyt kuitenkin
Puhuvat minusta
kyynel silmin

Kun pitkällisesti
Kivun ja tuskan kautta
lopullisesti
Enhän minä itse
sitä halunnut
Antakaa mulle
kipuja lievittävää
Älkää nyt tuolla lailla
surusilmäisinä
Tämä sitä onko
jokseenkin lopullista
Antakaa minulle
Piikki tuskiani lievittävää
Mukavampaa tämä on
mieli kirkkaana
tuskia tuntematta
Eihän sieltä kukaan
ole palannut raja
muodollisuuksista
kertomaan....
Kaikkihan niistä
rajaloikkareista
Ovat puhuneet
kyynel silmin