Vaari tässä taas
Tänään sen....
Miten tämä näin
Tämähän voi
olla jopa kivaa
Lopetan tämän
Ainakin pidän
luovan tauon...
Jollen muuta kuin
Tavoittelen
kuolemattomuutta
Korkea otsani
taiteellisesti
kurtussaan.....

Nenäni tungen
otan kantaa
toisten asiasta....
Pidellyt on
kultaisessa rasiassa
parasta asiaansa
Hankalahan
minun on ajatella
markkina arvoaan
En ole kysynyt
Ei ole tullut tyrkylle
Välttynyt olen
kiusaukselta...
Eihän hän ilmaiseksi

Varjelee kuin jotain
kuluvaa....
Pelkää että saa
Toiveensa tulee
kuulluksi....
Tarpeensa täyttyneeksi
Senhän minä
Etten minä sellaisesta
senttiäkään maksa...
Ilmaiseksi jos....
Kieltäytyi kiivaasti...
Sanoi sen ettei....
Hänen rehellisen
yrittäjän maineensa
sellaista kestä

Mikäs siinä oli
saamattomana
ollessa.....
Sitä minä vieläkin
Olisikos se sittenkin
Ilmaista kivaa
se on liikaa varattomalle