Miten paljon enemmän
minä voisin
Kun vain olisi saatavilla
rahatta niin paljon
hyvää kun
kuluttaa voisin...
Miten paljon enemmän
minä olisin voinut
Aikaahan minulla
Mutta rahaa
oli riittämättömästi

Miten paljon osaani
enemmän
olisin voinut
Kun saatavilla oli
kaikkea hyvää
yli oman tarpeeni
Olisin jaksanut
halunnut ja
synnin tunnotta.
hyvin voinut
Mutta rahaa minulla
kulutus haluihini
nähden....
Sitä oli riittämättömästi

Enhän minä ollut
sitä vailla....
Liike miehenä minua
kiiteltiin...
toisten maksamilla
Mutt sitä mitä kovasti
välttelin...
Minä en niistä....
ilmais anneista.....
Niillä kun oli aina
Sellainen katala
taka-ajatus.....
Heti kun joku sanoi
Kuules kulta.....
Nehän eivät vielä
ole tulleet....
Aina se jostakin mielleeni
Olenkos se minä ollut
Joka huokaissut on
viimeiseksi
Siinä sitä sitten
viimeistään sen....
Manauksen
turva toimenpiteiden
riittämättömyydestä