helpompaaVaarin tuli taas
aika luopua
harmaatakin
harmaammasta
kesä parrasta
Sileä naamaisrtuuksiiena
oli paljon
helpompaa
esittåå synnitöntä
miestä harrasta
Ongelmalliseksi
osoittautui
Kuka minä olin
Mistä tulossa
Minne menossa
Minulla kun oli
Kuva parrakkaana
Tuossa vanhentuneessa
dokumentissa
Henkilöstön etuuksiin
oikeuttavassa
etukortissa

Olin vsasta joku
päivä sitten
Käynyt tuolla
lempi parturilla
Olin niin siisti
sileäleukainen
Ja niinhän siinä
Hyvä ettei käynyt
ohraisesti
Ei sdes se sttä
Henkilökunnan
etukorttia
nenänsä alla
heiluttelin verkkaisesti

Eihän se auttanut
minua että
tskanani oli yli
neljän vuosikymmenen
liki yhtämittsinen
pesti....
Vieläkin osas
osoitteeseeni
henkilökunnan
sisäinen posti
Meitä oli siinä
järjestelmässä
hengissä vielä kaksi
Minä ja se helvetin
tietokone
Se minkä yli neljä
vuosikymmentä
sitten
Tulin käynnistäneeksi
Meitä on vielä hengissä
Vaari ja se
mokoma tietokone
Niin tarkkaan me
Me olimme
korvsamattomuutemme
varmistaneet
Symbioosissa
vaari ja tietokone
Kalliimmaki kulin mä
Tulis se ja sem
ohjelman purku
Jos pieleen jotakin
Väärä suojauksen
purku......
Pieleen menee kaikki
En enään mistään
sais sitä tietoa
Vieläkös minulle
povaa kostoa joku
Vaatteettomaksi
höpöttämäni muija