Havahduin tästä
Mitä minulla on....
Onko mahdollista
Elämää helpottavia
vinkkejä....
Pitkän elämäni
kokemuksista,,,,
Onnistuisinko
jakamaan jotain
Monasti murentuneiden
haaveiden nokareista
Kyllä minä vielä
tuolta.....
Kyllästyi odottamaan
miehistymistäni
Katosi näkyvistä
En onnistunut
Jäi vain haaveita
Onnistumisista
pelkkiä nokareita

Onko mahdollista
että vasta monien
vuosien päästä,,,,
Mitähän minä,,,,,,
Olin toki vuosien
mittaan kasvanut
miehistynyt
Olin kait ollut vain
turhan kranttu
Elämäni iloista köyhä
vain nokareita
Tapasin taas sinut
Osoitit olevasi
minusta kiinnostunut
Minä olin elämäni
vedossa......
Olisinhan minä
Mutt miten minusta
tuntui paremmalta
torjua sinut...
Vaikutit niin kuivakalta
näytit ryppyiseltä
Täytyyhän minulle olla
elämästä tarjolla....
Muutakin kuin
karisevia murusia