Missähän minä olen
Mitähän kello on
Miksiköhän
Kuka mokoma minut
On tänne asti
Kädestni pitäen
tai viittomalla
Miistä minä olen
Minneminä olen
Olikos se hän
Joka kanelille
Vaniljalle
kardemummalle ja
Olinkos se minä
Joka tuosta vaan
Kädestä pitämällä
Ihanaa ihan vaan
viittomalla

Miten olin  ajatellut
Olihan mulla
Viellä tuolla
kortillakin luottoa
sen verran,,,,,,,,
Alkaessani tämän
perinpohjaisen
Ei siinä kaikkien
leikkien ilotulituksessa
Rytmimusiikkia
Viraalla kielellä
nu7meraalisia
KKyllähän ne nyt jo
Hiukset hikisenä
vehtaafvalle
Älä kysy miten
minä jaksan
Miksen minä näistä
Ole enempää innostunut
Koetan kuitenkin
Sen noille näyttää
Innostunutko
PÅelkkiä
kertausharjoituksia
Tiedä nyt sitä
Mitä muuta olen
tänään ajatellut
En ainakaan kotimatkaa
Ilman laillistettua
seuralaista
Vanha mies on
helppo saalis
Mitäåhän tuo miliisikin
Kun ymmärsin että
kysyi nimeäni
Kuka olin ja miistä0
Lompakostani
kaikki olivat kovasti
kiinnostuneet
Ja nyt sitä vielä
Perään kyseli tämä
Toistaiseksi mahsamaton
Tallinnan yössä
Miliisiisin ladan
tarkoin seuraama
femakko taxi
Miten nuo muut
suomalaiset
Väittivät hekin
joutuneensa
Vayhvasti suolattujen
laskujen
maksumiehiksi
Kyllä minua nyt
Mitähän minä olen
ajatellut